Topic: Wanna spa w ogrodzie

Witam serdecznie. Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie, ze by zafundowac sobie taką wanne spa w ogrodzie. Zawsze zazdroscilam tym wszystkim parom w filmach, ktore piły szampana i jadly truskawki w ogrodowym jacuzzi smile ogród juz mam, teraz chyba czas kupic wielgachną wannę big_smile Czy ktos z was ma cos takiego u siebie? Podzielcie sie spostrzeżeniami, to dobra inwestycja??

Re: Wanna spa w ogrodzie

Ja mam jacuzzi ogrodowe od 8 lat, w zeszłym roku właśnie wymienialiśmy na nowe, fajna sprawa taka wanna spa, czesto z niej korzystam, zwłaszcza latem, jak dla mnie nie ma przyjemniejszego relaksu, polecam smile

Re: Wanna spa w ogrodzie

Ojacie, takie jacuzzi to namiastka własnego spa, od zawsze to bylo moje marzen ie!! Ale póki co zafundowalismy sobie basen kąpielowy wiec wystarczy tego typu wydatków na kilka dobrych lat. Marzy sie takie jacuzzi ale mamy dzieci, wiec basen byl rozsadniejsza inwestycją big_smile

Re: Wanna spa w ogrodzie

o właśnie!! Fajnie, ze ktos wspomnial o basenie, masz jakies sprawdzone środki, które pomagaja utrzymac czystosc w basenie?

Re: Wanna spa w ogrodzie

Wiesz co, ja zamawiam na baseny-iwo.pl, podam Ci link do tych środków chemicznych, może ktoś jeszcze jest zainteresowany: http://www.baseny-iwo.pl/chemia-basenowa/. Serio trzeba dbac o czystosc w basenie, jak sie zapusci to koniec... filtry, tabletki z chlorem to podstawa, pamietaj tez o preparatach do regulacji pH wody i aktywnym tlenie